...:::Scrapbooking:::...

Pasje tworzenia
Teraz jest So maja 27, 2017 4:45 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt sty 29, 2010 11:35 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 11, 2009 11:08 pm
Posty: 1318
Postaram się tutaj odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania w emailach, telefonach. Jeśli pojawią się jeszcze jakieś, bardzo proszę o wpisywanie.
Bardzo proszę o nie zadawanie pytań odnośnie terminów dostaw.

1. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Wystarczy w komentarzu do zamówienia wpisać informację, że ma być wystawiona faktura. Domyślnie do każdej paczki wkładam paragon z kasy fiskalnej.

2. Gdzie można odebrać osobiście zamówione przedmioty?
Adres biura/magazynu Scrap.com.pl:
pl. Grunwaldzki 8-10 lok. 650
(budynek Izby Celnej/TV Silesia obok dawnego Kina Kosmos, VII piętro)
40-127 Katowice
Ostatnio jestem w biurze dostępny od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-21 (z przerwą pocztowo-obiadowa w godz. 14-16). W piątki z powodu wyjazdu na studia jestem zwykle do godz. 13. W weekendy jestem niedostępny. Zawsze zalecam zadzwonić przed przyjściem.

3. Zrobiłam zakupy za ponad 120zł, ale nie pojawiła się opcja darmowej przesyłki.
Darmowa przesyłka nie dotyczy przedmiotów objętych promocją/przeceną - wartość tych towarów jest odejmowana od kwoty zamówienia przy wyliczaniu, czy zamówienie zalicza się do darmowej wysyłki.

4. Czy mogę zapłacić kartą?
W tej chwili zapłacić kartą można jedynie za pośrednictwem systemu PayPal. W przyszłości taka możliwość będzie również za pomocą Przelewy24. Przy odbiorze osobistym jedyna możliwość zapłaty to gotówka.

5. Zapomniałam czegoś zamówić. Co mam teraz zrobić?
Wystarczy złożyć nowe zamówienie i wybrać opcję przesyłki "Zamówienie łączone". Za takie zamówienie pobierana jest opłata 3zł, pokrywająca większe koszty obsługi zamówienia. W przypadku gdy kwota połączonych zamówień przekracza 120zł (bez produktów przecenionych), koszt wysyłki pierwszego zamówienia jest anulowany, natomiast zostaje opłata za łączenie zamówień. Uwaga: w systemie sklepu koszt wysyłki nadal będzie widoczny, należy go samemu odliczyć.

6. Jaki jest numer konta sklepu?
Dane do przelewu:
Loboz Informatyka Andrzej Łoboź
ul. 1 Maja 19a/3
40-224 Katowice
Alior Bank S.A. 31 2490 0005 0000 4600 2944 5285

7. Próbowałam zapłacić za pomocą Przelewy24, ale coś się nie udało. Co mam teraz zrobić, czy mam składać jeszcze jedno zamówienie?
Bardzo proszę aby nie składać kolejnego zamówienia. Można albo przelać kwotę zamówienia na numer konta podany powyżej, albo napisać email - wtedy w odpowiedzi podam link do specjalnej strony w serwisie Przelewy24 gdzie będzie można ponownie spróbować zapłacić za pomocą tego systemu.

8. Właśnie wysłałam przelew. Kiedy moja paczka będzie wysłana?
Najczęściej przelewy docierają do mnie następnego dnia po wysłaniu przelewu, paczkę staram się wysłać następnego dnia. Przykład: zamówienie jest złożone i opłacone w poniedziałek, wpłatę otrzymuję we wtorek, paczkę wysyłam w środę przed godz. 15 - na miejsce powinna dotrzeć w czwartek.
W przypadku dużej ilości zamówień (zwykle zaraz po nowej dostawie) czas na przygotowanie i wysłanie przesyłki może się wydłużyć, jednak jeszcze nie zdarzyło się, aby trwało to dłużej niż 4 dni (maksymalny czas przewidziany w regulaminie sklepu).

9. Zapłaciłam w Urzędzie Pocztowym. Kiedy moja paczka będzie wysłana?
Wpłaty dokonane na poczcie docierają na konto bankowe w ciągu 3-5 dni roboczych. Zamówienie będzie realizowane po otrzymaniu przelewu.

10. Zapłaciłam tydzień temu, natomiast status mojego zamówienia ciągle brzmi "Czeka na wpłatę".
Ups - niestety przegapiłem tę wpłatę - w takim wypadku rzucam wszystko co robiłem, pakuję paczkę i zanoszę na pocztę. Staram się jak mogę, ale pomyłki też czasami się zdarzają.

11. Zamówienie miało być płatne przy odbiorze, natomiast status wysyłki jest "Czeka na wpłatę". Czy muszę zapłacić aby paczka była wysłana?
12. Co oznaczają statusy wysyłki "Przyjęte", "Czeka na wpłatę" i "Opłacone/Wysłane"?

Sklep składa się z dwóch osobnych modułów - witryny sklepu Scrap.com.pl oraz programu magazynowo-księgowego.
W sklepie są 3 statusy zamówienia: a) Przyjęte, b) Czeka na wpłatę, c) Opłacone/Wysłane. W systemie magazynowym tylko dwa: a) Zamówienie złożone, b) Zamówienie zrealizowane.
Stan zamówienia "Przyjęte" oznacza, że zostało ono złożone w sklepie.
"Czeka na wpłatę" oznacza, że zamówienie zostało przesłane do systemu magazynowego.
"Opłacone/Wysłane" oznacza, że z systemu magazynowego wydrukowano fakturę/paragon dla tego zamówienia i paczka będzie spakowana i wysłana w najbliższym czasie.

W przypadku przesyłki za pobraniem status "Czeka na wpłatę" oznacza, że jeszcze nie zaczęło się pakowanie paczki. Nie oznacza to wcale, że najpierw należy za nią zapłacić.

13. Przypadkiem złożyłam błędne zamówienie. Czy muszę czekać 10 dni aby je anulowano?
W przypadku rezygnacji z zakupu bardzo proszę o email od razu - pozwoli mi to zwolnić rezerwację towaru założoną w momencie złożenia zamówienia i towar będzie dostępny dla innych kupujących. Rezygnacja z zakupu nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.

14. Czy mogę napisać na swoim blogu, że produkty kupiłam w sklepie Scrap.com.pl?
Nie mam nic przeciw temu, a nawet do tego zachęcam. Wynajęty przeze mnie Blogowy Szpieg śledzi większość blogów polskich skraperek wyłapując te, które pochwaliły się pracami z produktów kupionych w Scrap.com.pl i raz w miesiącu przyznaje nagrodę jednej z nich. Warunkiem jest tylko umieszczenie linka do sklepu Scrap.com.pl w treści posta. Lista osób wyszpiegowanych dostępna jest na blogu http://inspiracje.scrap.com.pl/.

_________________
Nowości! | Zapraszam na forum sklepu Scrap.com.pl :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 14, 2010 1:24 pm 
Offline
scrapomaniak
scrapomaniak

Dołączył(a): Pt lip 06, 2007 6:37 pm
Posty: 449
Nie ma odpowiedzi na pytanie 11 :) Tutaj i na stronie sklepu.

_________________
Tu można zobaczyć, a nawet kupić moje prace!

ciekawnik.pl - warto wiedzieć! 10 błąd popełniany przez dobrych rodziców - chcesz wychować szczęśliwe dziecko?

Podręcznik do Paint Shop Pro 7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 14, 2010 2:32 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 21, 2008 2:59 pm
Posty: 2298
magi- na końcu odpowiedzi na pytanie 12 jest odpowiedź na pytanie 11 (takie 2 w 1) ;)
czytajmy ze zrozumieniem :)

_________________
podążaj za białym królikiem :albino:
Galeria Scrapowa
Galeria Rękodzieła
Blog


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 14, 2010 2:59 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 22, 2007 8:59 pm
Posty: 3939
Właśnie, jak pisze Fejferek - jest jedna odpowiedź na pytanie 11 i 12, bo one obydwa odnoszą się do tej samej kwestii :)

_________________
Obrazek

mój poprzedni nick forumowy to "ciasteczko"
galeria forumowa - realki * galeria forumowa - digitalki * galeria forumowa nie-skrapki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 14, 2010 4:13 pm 
Offline
scrapomaniak
scrapomaniak

Dołączył(a): Pt lip 06, 2007 6:37 pm
Posty: 449
To moim zdaniem nie ma sensu ich osobno numerować :) Wygląda jakby przez przypadek skasował się jakiś akapit. Byłoby czytelniej, gdyby pojawiła się informacja "Patrz punkt 12".

_________________
Tu można zobaczyć, a nawet kupić moje prace!

ciekawnik.pl - warto wiedzieć! 10 błąd popełniany przez dobrych rodziców - chcesz wychować szczęśliwe dziecko?

Podręcznik do Paint Shop Pro 7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 29, 2010 6:34 pm 
Offline
scrapomaniak
scrapomaniak

Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 8:10 pm
Posty: 422
Mam pytanie dotyczące pay-pal, nie widzę takiej możliwości przy opcjach płatności... wiem że kiedyś były jakieś problemy z tym i gdzieś na forum Endi pisałeś co robić, ale nie mogę tego znaleźć... Może dobrze tez żeby było to tutaj w pytaniach :)

_________________
http://www.kalanchoe4.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 29, 2010 8:42 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 11, 2009 11:08 pm
Posty: 1318
kalanchoe napisał(a):
Mam pytanie dotyczące pay-pal, nie widzę takiej możliwości przy opcjach płatności... wiem że kiedyś były jakieś problemy z tym i gdzieś na forum Endi pisałeś co robić, ale nie mogę tego znaleźć... Może dobrze tez żeby było to tutaj w pytaniach :)

Żeby zapłacić PayPalem należy wybrać opcję "Przelewy24" - PayPal jest jako jeden z banków do wyboru.

_________________
Nowości! | Zapraszam na forum sklepu Scrap.com.pl :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 29, 2010 9:09 pm 
Offline
scrapomaniak
scrapomaniak

Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 8:10 pm
Posty: 422
:ups: wiedziałam że rozwiązanie jest tuż pod ręką... dziekuję

_________________
http://www.kalanchoe4.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 02, 2010 9:03 pm 
Offline
scrapoholik
scrapoholik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 31, 2008 2:24 pm
Posty: 523
Lokalizacja: Poznań
proponuję opisać mniej więcej jak wygląda proces kupowania na raty. ja co prawda mam to już prawie za sobą (hurra!) ale wiem, że są i tacy, którzy nie koniecznie będą wiedzieć co i jak. mimo, że Endi odesłałeś mnie na stronę Żagla po szczegółowe informacje nie było tam wszysttkiego.. i np żeby się dowiedzieć jakie dokumenty są potrzebne, kiedy przyjedzie kurier itp itd musiałam zadzwonić na ich infolinię.

ale to taka tylko moja propozycja. :roll:

_________________
Zapraszam na bloga :) http://kyiio.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 02, 2010 9:12 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 11, 2009 11:08 pm
Posty: 1318
mucia napisał(a):
proponuję opisać mniej więcej jak wygląda proces kupowania na raty. ja co prawda mam to już prawie za sobą (hurra!) ale wiem, że są i tacy, którzy nie koniecznie będą wiedzieć co i jak. mimo, że Endi odesłałeś mnie na stronę Żagla po szczegółowe informacje nie było tam wszysttkiego.. i np żeby się dowiedzieć jakie dokumenty są potrzebne, kiedy przyjedzie kurier itp itd musiałam zadzwonić na ich infolinię.

ale to taka tylko moja propozycja. :roll:

Problem w tym, że ja sam nie wiem jak dokładnie wygląda ta procedura od strony klienta - wszystko co wiem, wyczytałem ze strony Żagla :) Jako sprzedający w trakcie sprzedaży mam zupełnie inne papiery do wypełnienia.

_________________
Nowości! | Zapraszam na forum sklepu Scrap.com.pl :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 02, 2010 9:17 pm 
Offline
scrapoholik
scrapoholik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 31, 2008 2:24 pm
Posty: 523
Lokalizacja: Poznań
aha.. to może jak mój "proces" się zakończy i paczka będzie już u mnie to Ci to wszystko ładnie opiszę jeśli chcesz oczywiście :) 8)

_________________
Zapraszam na bloga :) http://kyiio.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 02, 2010 9:21 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 11, 2009 11:08 pm
Posty: 1318
mucia napisał(a):
aha.. to może jak mój "proces" się zakończy i paczka będzie już u mnie to Ci to wszystko ładnie opiszę jeśli chcesz oczywiście :) 8)

Jak najbardziej się to przyda, szczególnie jeśli byś mogła podać jakie miałaś wątpliwości i jak pani z infolinii je rozwiała.

_________________
Nowości! | Zapraszam na forum sklepu Scrap.com.pl :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 02, 2010 9:28 pm 
Offline
scrapoholik
scrapoholik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 31, 2008 2:24 pm
Posty: 523
Lokalizacja: Poznań
ok nie ma sprawy :) jak tylko cała zabawa się skończy :)

_________________
Zapraszam na bloga :) http://kyiio.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 3:12 pm 
Offline
specjalista
specjalista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 17, 2007 12:44 pm
Posty: 900
Witam
Nie bardzo wiem gdzie napisać o problemie z Akademią Scrapbookingu Scrap.com , już nakreślam problem - chciałam skorzystać z kursu na Standing pop-up card – kartka-stojaczek autorstwa Brises i niestety po kliknięciu na nazwę kursu przekierowuje mnie na stronę http://inspiracje.scrap.com.pl/main/ i tak dzieje się po kliknięciu na inne kursy oraz na poziomy kursów.
Czy kursy będą jeszcze dostępne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 10:01 pm 
Offline
expert
expert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 11, 2009 11:08 pm
Posty: 1318
Rydia napisał(a):
Witam
Nie bardzo wiem gdzie napisać o problemie z Akademią Scrapbookingu Scrap.com , już nakreślam problem - chciałam skorzystać z kursu na Standing pop-up card – kartka-stojaczek autorstwa Brises i niestety po kliknięciu na nazwę kursu przekierowuje mnie na stronę http://inspiracje.scrap.com.pl/main/ i tak dzieje się po kliknięciu na inne kursy oraz na poziomy kursów.
Czy kursy będą jeszcze dostępne ?

Już poprawiłem błąd, dziękuję bardzo za zgłoszenie :)

_________________
Nowości! | Zapraszam na forum sklepu Scrap.com.pl :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL